Станом на 01.10.2022 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 24 запити на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 10 запитів (41,7 відс.) - від юридичних осіб та 14 запитів (58,3 відс.) - від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації щодо:
кількості платників ПДВ, відносно яких, регіональною комісією прийнято рішення про відповідність/невідповідність критеріям ризиковості платника ПДВ;
погашення податкового боргу та надання копій документів, що підтверджують сплату боргу окремими платниками податків;
підстав нарахування податку за землю окремим платникам податків;
документів, яких не вистачає для прийняття рішення про невідповідність товариства критеріям ризиковості, інформації щодо підстав віднесення підприємства до переліку ризикових;
копій розпорядчих, установчих документів ГУ ДПС у Сумській області, посадових інструкцій окремих посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області;
копій документів, які підтверджують нарахування податкових зобов’язань окремим платникам податків;
копій документів, створених за результатами перевірок суб’єктів господарювання (акти перевірок, податкові повідомлення-рішення та інші), тощо.
За результатами розгляду із загальної кількості запитів: 17 - задоволено повністю або частково, 5 - відмовлено у задоволенні з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації», 2 – направлено для розгляду за належністю.