Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг за період січень-серпень 2022 року

опубліковано 08 вересня 2022 о 14:23

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за період січень-серпень 2022 року

У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 79 адміністративних послуг, з них 8 адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів, надаються підрозділом податкових сервісів та ДПІ.

Так, за період січень – серпень 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 30 060 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 29 943 адміністративні послуги, у тому числі 20 787 через центри обслуговування платників та 4 520 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 117 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 224 адміністративні послуги, у т. ч. 155 – через ЦОП.

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (18 874 або 63,0 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (5 960 або 20,0 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 910 або 6,4 відс.)

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 699 або 5,7 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (666 або 2,2 відс.).

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (612 або 2,0 відс);

реєстрація платника податку на додану вартість (163 або 0,5 відс.)

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (59 або 0,2 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.