Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.06.2022

опубліковано 17 червня 2022 о 14:34

 

За січень - травень 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 23 021 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 22 794 адміністративні послуги, у тому числі 14 636 через центри обслуговування платників та 6 176 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 227 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 335 адміністративних послуг, у т. ч. 215 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (8 627 або 37,8відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (4 139 або 18,2 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку ( 2 151 або 9,4 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (1 930 або 8,5 відс.);

реєстрація реєстраторів розрахункових операцій ( 1 181 або 5,2 відс.)

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (986 або 4,3 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (905 або 4,0 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (545 або 2,4 відс.);

реєстрація розрахункових книжок (493 або 2,2 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (435 або 1,9 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (388 або 1,7 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.