За січень - травень 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 23 021 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 22 794 адміністративні послуги, у тому числі 14 636 через центри обслуговування платників та 6 176 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 227 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 335 адміністративних послуг, у т. ч. 215 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (8 627 або 37,8відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (4 139 або 18,2 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку ( 2 151 або 9,4 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (1 930 або 8,5 відс.);
реєстрація реєстраторів розрахункових операцій ( 1 181 або 5,2 відс.)
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (986 або 4,3 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (905 або 4,0 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (545 або 2,4 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (493 або 2,2 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (435 або 1,9 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (388 або 1,7 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП 38 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.