За січень – грудень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 127 428 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 126 877 адміністративних послуг, у тому числі 79 295 через центри обслуговування платників та 21 449 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 551 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 507 адміністративних послуг, у т. ч. 317 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків ( 46 493 або 36,6 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (34 651 або 27,3 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (11 728 або 9,2 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (9 980 або 7,9 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (5 068 або 4,0 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (4 552 або 3,6 відс.);
реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (4 075 або 3,2 відс.)
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2 351
або 1,8 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 874 або 1,4 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП 40 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.