Гарячі телефонні ліній для надання консультацій мобілізованим та демобілізованим громадянам, а також членам їх родин
Перелік «гарячих ліній» з питань визначення мінімального податкового зобов’язання фізичним особам - власникам (орендарям) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь
Консультаційний центр з питань роботи системи моніторингу критеріїв оцінки ступеня ризиків (СМКОР)
Перелік «гарячих ліній» з питань застосування РРО/ПРРО
Перелік номерів телефонів осіб відповідальних за надання допомоги бізнесу з питань реєстрації РРО/ ПРРО
Перелік «гарячих ліній» з питань бюджетних рахунків для перерахування податків, зборів, платежів і єдиного внеску та звірки сплачених сум
Перелік «гарячих ліній» з інших питань податкового законодавства
Перелік номерів телефонів ЦОП/ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області, у т.ч. пунктів обслуговування (робочих місць – точок доступу)
Поштова адреса:
40009, м. Суми, вул.Іллінська, буд. 13
Схема проїзду з автовокзалу
Схема проїзду із залізничного вокзалу
Графік роботи:
понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;
перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;
вихідні дні – субота та неділя.
Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua
Відділ організації документування і роботи з документами: 0542-68-51-55 та 0542-68-51-56
Комунікаційна податкова платформа: sumy.ikc@tax.gov.ua (Звертаємо увагу, що платформа створена винятково для взаємодії з бізнес-спільнотою та громадськістю. У зверненні, що направляється на комунікаційну податкову платформу, просимо вказувати: назву суб’єкта господарювання, код ЄДРПОУ, адресу, контактний номер телефону та викласти питання по суті. Акцентуємо, що відповідне звернення повинно бути підписане представником установи. Телефон для довідок: 68-51-11, 68-50-72 (сектор інформаційної взаємодії))
Телефони:
Приймальня: (0542) 68-50-20 та (0542) 68-50-03
Також ваші запитання ви можете надіслати у приватні повідомлення на сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.sumy.
sumy.press@tax.gov.ua – сектор інформаційної взаємодії
__________________________________________________________________________________________________________________________
Адреса приймальні громадян Головного управління Державної податкової служби у Сумській області: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13.
Сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи: (0542) 68-50-48.
sumy.zvernennya@tax.gov.ua - поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді (відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами і доповненнями))
При цьому зазначаємо, що Головне управління ДПС у Сумській області приймає звернення громадян засобами електронної пошти у вигляді сканкопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).
Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва та посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Сумській області здійснюється за телефоном (0542) 68–50-48 з понеділка по четвер з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., у п`ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв., обідня перерва з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв.
Попередній запис на особистий прийом до керівництва органу ДПС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів Головного управління ДПС у Сумській області – за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.
__________________________________________________________________________________________________
Запит на отримання публічної інформації може бути подано в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
на поштову адресу: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13;
на електронну адресу: sumy.publicinfo@tax.gov.ua;
за телефоном: (0542) 68-50-48;
в усній формі особисто посадовим особам сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації управління організації роботи ГУ ДПС у Сумській області.
Перелік місць, де надаються необхідні запитувачам форми для подання запиту на інформацію
Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13, перший поверх (кімната для відвідувачів) та у приміщеннях ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області.
____________________________________________________________________________________________________
Місце знаходження та номери засобів зв’язку ЦОП/ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області, у т.ч. пунктів обслуговування (робочих місць – точок доступу)
Звертаємо увагу, що з графіками прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану можна ознайомитися в розділі «ЦЕНТРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ» https://sumy.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda перейшовши за посилання на сторінку окремої державної податкової інспекції/центру обслуговування платників.
Графіки прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
______________________________________________________________________________________________________
Сервіс "Пульс" Державної податкової служби України
Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних та юридичних осіб (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати Інформацію можна, здійснивши наступне:
Крок 1: Наберіть номери телефонів: 0 500 501 007, 0 770 501 007, 0 730 501 007 та 0 800 501 007
Крок 2: Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач з 08 год 00 хв до 19 год 00 хв, у п'ятницю з 08 год 00 хв до 18 год 00 хв (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть 1;
Крок 3: Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.
При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Також Інформацію можна надіслати на електронну пошту: idd@ tax.gov.ua
Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.
Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо Інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ що надходять електронною поштою.