Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг, за якими контроль та координацію покладено на управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Сумській області, за січень – лютий 2024 року

опубліковано 08 березня 2024 о 15:17

У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.

Так, за січень – лютий 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 16 000 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.

За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 15 340 адміністративних послуг, у тому числі 10 935 через центри обслуговування платників та 1 330 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 660 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 349 адміністративних послуг, у т. ч. 249 – через ЦОП. 

Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (9 032  або 58,9  відс.); 

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (4 890 або 31,9 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (629 або 4,1 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (313 або 2,0 відс.);

реєстрації розрахункових книжок (262 або 1,7 відс.);

надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (116 або 0,8 відс.);

реєстрація платника податку на додану вартість (75 або 0,5 відс.);

внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (23 або 0,1 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 39 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.