Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.03.2024

опубліковано 15 березня 2024 о 09:49

За січень – лютий 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 22 868 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 22 049 адміністративних послуг, у тому числі 12 733 через центри обслуговування платників та 6 196 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 819 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 501 адміністративна послуга, у т. ч. 289 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (9 032 або 41,0 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (4 890 або 22,2 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (2 335 або 10,6 відс.);

внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (1 217 або 5,5);

реєстрації платника єдиного податку (1 016 або 4,6 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (629 або 2,9 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (556 або 2,5 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (336 або 1,6 відс);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (313 або 1,5 відс.);

підтвердження статусу податкового резидента України (301 або 1,4);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (281 або 1,3 відс.);

реєстрація розрахункових книжок (262 або 1,2).