Станом на 01.03.2024 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 62 запити на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 6 запитів (9,7 відс.) від юридичних осіб та 30 запитів (90,3 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
реєстраційних номерів облікових карток платників податків та порядок їх скасування, надання копій;
кількості зареєстрованих розрахункових документів, що надійшли до СОД ДПС від ПРРО та РРО, сум отриманих виторгів та сум сплачених податків;
прийняття податкових повідомлень-рішень по окремих платниках податків;
бланків податкової декларації про майновий стан і доходи для оформлення податкової знижки;
наказів, положень, порядків, інформаційно-аналітичні матеріалів щодо розгляду дисциплінарного провадження;
порядку зарахування коштів на сплату страхових внесків та про відображення відомостей про застраховану особу;
надання реєстраційних номерів та дати реєстрації вхідних документів по окремому платнику податків
стосовно видатків на оплату винагороди арбітражному керуючому;
про порядок присвоєння та використання реєстраційного номера облікової картки платника податків;
податкової заборгованості та дій податкових органів згідно вимог статті 212 Кримінального кодексу України;
тощо.
За результатами розгляду запитів: 52 – задоволено повністю або частково, 10 – відмовлено у задоволенні.