Станом на 01.02.2024 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 33 запити на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 3 запити (9,1 відс.) від юридичних осіб та 30 запитів (90,9 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації та/або копій документів щодо:
реєстраційних номерів облікових карток платників податків та порядок їх скасування, надання копій;
кількості зареєстрованих розрахункових документів, що надійшли до СОД ДПС від ПРРО та РРО, сум отриманих виторгів та сум сплачених податків;
прийняття податкових повідомлень-рішень по окремих платниках податків;
бланків податкової декларації про майновий стан і доходи для оформлення податкової знижки;
накази, положення, порядки, інформаційно-аналітичні матеріали щодо розгляду дисциплінарного провадження;
тощо.
За результатами розгляду запитів: 23 – задоволено повністю або частково, 10 – відмовлено у задоволенні.