За січень - грудень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 118 298 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 111 373 адміністративні послуги, у тому числі 62 554 через центри обслуговування платників та 33 187 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 6 925 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 430 адміністративних послуг, у т. ч. 242 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (46 419 або 41,7 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (17 658 або 15,9 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (14 897 або 13,4 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (12 655 або 11,4 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій 3 768 або 3,4 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 790 або 2,5 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 662 або 2,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2 311 або 2,1 відс);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 841 або 1,7 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (1 240 або 1,1).