Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про надання адміністративних послуг станом на 01.01.2024

опубліковано 12 січня 2024 о 11:29

За січень - грудень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 118 298 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 111 373 адміністративні послуги, у тому числі 62 554 через центри обслуговування платників та 33 187 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 6 925 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 430 адміністративних послуг, у т. ч. 242 – через ЦОП. 

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (46 419 або 41,7 відс.);

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (17 658 або 15,9 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (14 897 або 13,4 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (12 655 або 11,4 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій 3 768 або 3,4 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 790 або 2,5 відс.);

реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 662  або 2,4 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (2 311 або 2,1 відс);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 841 або 1,7 відс.);

реєстрація розрахункових книжок (1 240 або 1,1).