З метою забезпечення комфорту та зручності у спілкуванні платників податків й громадськості з податковою службою створена та функціонує Електронна черга для запису до Центрів обслуговування платників податків Сумщини.
За допомогою сервісу на запис прийом до Центру обслуговування платників досить простий і передбачає виконання декількох нескладних операцій.
При цьому платник податків отримує можливість реєстрації у черзі на прийом до фахівців податкової служби без візиту до податкової, Адже у визначений у талоні час клієнта ЦОП чекатимуть спеціалісти з тим, щоб надати адміністративні/сервісні послуги чи консультативну допомогу. І це суттєво спрощує процес реєстрації на прийом.
Використання Електронної черги надає багато переваг, зокрема, це економія часу та витрат, відсутність черг, доступність, оперативність, актуальність, дистанційність. Тобто, не виходячи з дому чи перебуваючи в будь-якому іншому місці, платник податків має змогу вирішити переважну більшість питань з ДПС в режимі онлайн.
Громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість записатися до Електронної черги в режимі online, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (напрямок 6) (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку, щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі), або звернувшись до чату Контакт-центру ДПС у месенджерах Viber та Telegram.
Потім податківці ознайомили з покроковим порядком проведення запису до Електронної черги. Для запису до Електронної черги відкриваємо офіційну сторінку ДПС за адресою https://tax.gov.ua/.
На головній сторінці сайту у розділі «Е-сервіси»:
1. На банері «Контакт-центр» або безпосередньо перейти за посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/. Знаходимо посилання для запису до чат-ботів Viber чи Telegram та тиснемо на посилання «натисніть тут», або скануємо QR-код за посиланням Viber або Telegram.
У чат-боті, що відкрився, тиснемо кнопку для відправки свого номера телефону.
2. Обираємо напрямок потрібних інформаційно-довідкових послуг.
3. З’єднавшись з оператором чату, зазначаємо власні дані, дату та час відвідування, адрес електронної пошти та контактний номер телефону.
4. Ставимо питання, з якого бажаємо відвідати ЦОП.
5. Після введення необхідної інформації електронний талон надійде на вказану адресу електронної пошти.
Фахівці податкової служби запрошують користуватися можливістю електронного запису й власно впевнитися у безлічі переваг Електронної черги, а в умовах воєнного стану – це безпека кожного платника.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!