Усі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру у порядку, визначеному Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2017 року №822 (зі змінами).
Інформація, що збирається, використовується, формується контролюючими органами у зв'язку з реєстрацією і обліком фізичних осіб, вноситься до Державного реєстру та використовується з урахуванням обмежень, передбачених для податкової інформації з обмеженим доступом.
За бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі, може бути виданий її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред'явлення повертається).
У такому випадку довіреність повинна містити один з таких пунктів:
· «надаю право подати заяву на проведення реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та отримати документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»;
· «надаю право подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків та отримати документ, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків»;
· «надаю право подати заяву та отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору».