З метою автоматизації процесу видачі витягів з реєстру платників ПДВ Державна податкова служба України інформує про запровадження з 23.10.2025 автоматичного формування та направлення платнику витягу з реєстру платників ПДВ у випадках, якщо у запиті, поданому в електронній формі, обрано спосіб отримання витягу - в електронній формі через електронний кабінет або електронною поштою.
Відповідно до пункту 183.11 статті 183 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) за запитом платника ПДВ контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників ПДВ (далі - Реєстр).
Порядок формування та видачі витягу з Реєстру визначено пунктами 7.4 - 7.6 розділу VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 № 1130, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233.
Витяг видається (направляється) платнику ПДВ у спосіб, зазначений у запиті: поштою, безпосередньо в контролюючому органі або в електронній формі через електронний кабінет або електронною поштою.
Якщо особа подала запит в електронній формі та обрала спосіб отримання витягу також в електронній формі, то автоматично сформовані витяги направляються платнику в електронній формі автоматично з накладенням печатки контролюючого органу (ДПС) без заповнення посади та прізвища посадової особи контролюючого органу.
Водночас, за запитами, отриманим контролюючим органом в електронній формі із зазначеним способом отримання витягу поштою або безпосередньо у контролюючому органі, а також за запитами в паперовій формі процедури формування та видачі витягу залишаються незмінними.