Електронний підпис (КЕП) став не просто зручністю, а необхідним інструментом для сучасного бізнесу та громадян, забезпечуючи легітимність електронного документообігу та спрощуючи взаємодію з державними органами. Платники податків активно користуються послугами Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС для безкоштовного отримання кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.
Сектор реєстрації користувачів, який очолює Огієнко Діана, щоденно обслуговує клієнтів та видає електронні ключі платникам. Їхня робота є важливою ланкою у процесі цифрової трансформації, яку продовжує ДПС, розширюючи електронні сервіси для спрощення роботи бізнесу та громадян.
Станом на 1 жовтня було сформовано сертифікатів 10262 , надано консультацій 5790 та змінено статус сертифікатів 1228. Загалом за отриманням послуг до сектору звернулося 11535 осіб.
Алгоритм отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг (КЕП):
Щоб отримати КЕП, платникам потрібно здійснити кілька простих кроків:
1. Ознайомлення: Ознайомитися з правилами та умовами надання послуг на вебсайті https://ca.tax.gov.ua у розділі «Отримання кваліфікованих електронних довірчих послуг».
2. Підготовка документів: Підготувати необхідні реєстраційні документи (повний список доступний на вебсайті).
3. Ідентифікація та візит: Прийти до пункту реєстрації з оригіналами документів (адреси вказані в розділі «Контакти» на вебсайті). У разі наявності паспорта у застосунку «Дія» (версія 2.0+) доступна ідентифікація через смартфон за допомогою функції «Шеринг».
4. Носій ключа: Взяти з собою носій інформації для збереження особистого ключа (захищений носій, з'ємний флеш-носій, оптичний носій CD/DVD тощо).
Зверніть увагу на важливі нюанси: У пункті реєстрації не надають послуги копіювання, друку чи заповнення документів, а також не продають і не видають носії для ключів.
Дистанційне оновлення сертифікатів: Для тих, хто вже має чинний КЕП, існує можливість самостійно оновити сертифікат всього за кілька хвилин через сервіс дистанційного повторного формування сертифікатів за електронним запитом. Дистанційно сформувати новий ключ (дійсний до 2 років) можуть користувачі, які мають:
чинні сертифікати;
незмінні реєстраційні дані;
особистий ключ, що не є скомпрометованим.
У разі наявності питань щодо отримання або оновлення ключів звертайтеся за номером: (0542) 70-17-95.
Графік роботи: понеділок – четвер з 9:00 до 17:00 без перерви
п'ятниця з 9:00 до 16:00 без перерви
субота-неділя вихідні