У Головному управлінні ДПС у Сумській області надається 91 адміністративна послуга, контроль та координацію за якими покладено на структурні підрозділи, які відповідають за надання адміністративних послуг.
Так, за січень 2025 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 11 395 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 10 985 адміністративних послуг, у тому числі 7 846 через центри обслуговування платників та 3 098 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 410 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 478 адміністративна послуга, у т. ч. 341 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (5 947 або 54,1 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (1 324 або 12,1 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (1 031 або 9,4 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (805 або 7,3 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (482 або 4,4 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (280 або 2,5 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (207 або 1,9 відс.);
внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку (197 або 1,8 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (126 або 1,1 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (123 або 1,1 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (122 або 1,1 відс);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (99 або 0,9 відс.).