Головне управління ДПС у Сумській області звертає увагу, що Закон України від 18 червня 2024 року № 3813-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей податкового адміністрування під час воєнного стану для платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства» (далі – Закон № 3813) передбачає створення посади «комплаєнс-менеджера» – посадової особи податкового органу, яка буде відповідальна за взаємодію з платниками податків.
Комплаєнс-підтримка - це новий дієвий та зручний рівень партнерства бізнесу та держави, покликаний допомогти у прийнятті управлінських рішень та виключити ризики порушення податкового законодавства. Проста та відкрита комунікація з податковою стає доступнішою. Комплаєнс-менеджер для кожного сумлінного платника це надійний порадник, помічник і професіонал.
Основні завдання комплаєнс-менеджера:
передбачення податкових ризиків: аналіз фінансової діяльності підприємств для виявлення потенційних податкових ризиків;
запобігання порушенням: розроблення рекомендацій і проведення консультацій із метою запобігання можливим порушенням податкового законодавства;
мінімізація ризиків: розроблення стратегій для мінімізації існуючих податкових ризиків;
консультації та підтримка: надання індивідуальних консультацій підприємствам щодо податкових питань.
Звернутися за консультацією до Податкової може будь-який платник, але саме комплаєнс-менеджер готовий по-справжньому зануритись у всі обставини та деталі діяльності платника, всебічно оцінивши особливості кожного кейсу. Комплаєнс-менеджер не лише проінформує про вимоги законодавства, але й допоможе розробити найкращі стратегії виконання податкових зобовʼязань та усунення потенційних ризиків порушення податкового законодавства. Це включає детальний аналіз фінансових операцій, пошук інструментів державної підтримки, якими може скористатися платник. Також за необхідності комплаєнс-менеджер надасть усну податкову консультацію.
За додатковою інформацією звертайтесь за посиланням.