Сучасні ІТ-технології та розвиток онлайн-сервісів надають платникам можливість обирати найбільш зручний формат для спілкування з державними органами й економити власний час, отримуючи адміністративні та сервісні послуги on-line.
Цього разу Головне управління ДПС у Сумській області інформує про електронні сервіси від ДПС, які знадобляться користувачам ПРРО в умовах перебоїв електропостачання, а саме:
- офлайн режим: завдяки змінам до законодавства на час воєнного стану зняті часові обмеження щодо використання ПРРО в режимі офлайн;
- мобільність: використання ПРРО на зручній платформі гаджету чи комп’ютера в будь - якій точці надання послуг;
- подання звітності: протягом години після встановлення зв’язку з фіскальним сервером підприємець передає розрахункові документи та фіскальні звітні чеки, створені ПРРО в режимі офлайн, до фіскального сервера.
- всі дані, які подаються через електронні сервіси, зберігаються в безпечному режимі, забезпечуючи конфіденційність та безпеку інформації.
Електронні сервіси податкової служби значно спрощують ведення бізнесу для власників ПРРО, дозволяючи їм ефективно виконувати податкові обов'язки і бути в курсі всіх податкових змін та нововведень.
Акцентуємо, що сьогодні Електронні сервіси податкової служби стали надзвичайно зручним інструментом для власників програмних реєстраторів розрахункових операцій (ПРРО).
Податківці нагадують, що безкоштовний ПРРО від ДПС наразі доступний на платформах: Ios, Android, Web та Windows.
Застосунок «Дія» - реальна дієва допомога платникам податків
Головне управління ДПС у Сумській області повідомляє про доступні сервіси для бізнесу у застосунку «Дія», які пов’язані з податковими питаннями. До їх переліку відносяться:
- реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту та обрання системи оподаткування (реєстрація платників ПДВ та єдиного податку або включення неприбуткового підприємства до Реєстру неприбуткових установ та організацій);
- подання заяви на резидентство в Дія.City – спеціальному правовому режимі для IT-індустрії;
- автоматична реєстрація ФОП та обрання загальної чи спрощеної системи оподаткування;
- внесення змін про ФОП (зокрема, щодо громадянства, видів економічної діяльності, контактної інформації фізичної особи-підприємця);
- подання онлайн-форми заяви на закриття ФОП. Підписана заява автоматично надсилається до реєстратора, інформація про закриття надсилається до податкової служби.
Крім того, у застосунку «Дія» існує можливість реєстрації у Реєстрі волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони.