За січень - жовтень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 95 641 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 89 684 адміністративні послуги, у тому числі 51 040 через центри обслуговування платників та 25 869 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 5 957 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 415 адміністративних послуг, у т. ч. 236 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (37 725 або 42,1 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (14 056 або 15,7 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (11 752 або 13,1 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (9 736 або 10,9 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій 3 167 або 3,5 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 289 або 2,6 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 268 або 2,5 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 968 або 2,2 відс);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 566 або 1,7 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (983 або 1,1 відс.).