За січень - квітень 2023 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 35 205 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 33 709 адміністративних послуг, у тому числі 20 141 через центри обслуговування платників та 8 242 в електронній формі. У наданні послуг відмовлено за 1 496 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 397 адміністративних послуг, у т. ч. 237 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (14 907 або 44,2 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (6 412 або 19,0 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (3 438 або 10,2 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (2 788 або 8,3 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 280 або 3,8 відс.);
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 018 або 3,0 відс.).
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (682 або 2,0 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (501 або 1,5 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (437 або 1,3 відс.);
підтвердження статусу податкового резидента України (350 або 1,0 відс.).