Головне управління ДПС у Сумській області наголошує платникам податків Сумщини, що одним з найбільш популярних сервісів є Електронний кабінет, яким користуються фізичні та юридичні особи. Сервіс працює цілодобово та має загальну та приватну частини.
Загальна частина дає можливість доступу до публічних реєстрів та містить інформацію щодо граничних строків сплати платежів, новин в оподаткуванні, тощо.
Приватна частина, в яку можливий доступ лише при застосуванні електронного цифрового підпису, дає можливість користувачеві здійснити: перегляд облікових даних, перегляд документів (вхіднихвихідних), листування з органами ДПС, подання заяв та запитів, отримання інформації про стан розрахунків з бюджетом, проведення реєстрації податкових накладних, подання звітності.
Переваги електронного кабінету в тому, що при відкритті форми для заповнення можна бути впевненим, що версія форми буде актуальною, що автоматично буде здійснено програмою перевірка звітів (заяв) на наявність помилок. Та крім того, користувач може увійти до Електронного кабінету з будь – якого місця, де є доступ до мережі інтернет. Для спрощення користування сервісом розроблені Покрокові алгоритми. Наприклад щодо перегляду ІКП та здійснення сплати податків та єдиного внеску, подання звітності, одержання даних з відповідних реєстрів.