Питання:
Які дії потрібно зробити, щоб почати використовувати єдиний рахунок для сплати податків?
Відповідь:
Для цього потрібно зробити наступні кроки, а саме:
Перший крок. Через Електронний кабінет подати «Повідомлення про використання єдиного рахунку» за формою J/F 1307001.
Другий крок. Отримати квитанцію про включення до Реєстру платників, які використовують єдиний рахунок.
Третій крок. Надати до обслуговуючого банку розрахункові документи із зазначенням реквізитів єдиного рахунку на загальну суму без визначення одержувачів або із визначенням одержувачів.
Датою зарахування коштів на єдиний рахунок буде дата розрахунків платника з бюджетом та фондами.
Важливо пам’ятати, що припинення використання єдиного рахунку стане можливим тільки з початку наступного календарного року, а саме з 1 січня.
Питання:
До якого контролюючого органу можна звернутися громадянину для звірки даних плати за землю?
Відповідь:
Платники плати за землю мають право письмово або в електронній формі засобами електронного зв’язку (з дотриманням вимог, визначених п. 42.4 ст. 42 ПКУ) звернутися до контролюючого органу за своїм місцем реєстрації у контролюючих органах або за місцем знаходження земельних ділянок, у тому числі право на яку фізична особа має як власник земельної частки (паю), для проведення звірки даних щодо:
розміру площ та кількості земельних ділянок, земельних часток (паїв), що перебувають у власності та/або користуванні платника податку;
права на користування пільгою зі сплати податку з урахуванням положень пп. 281.4 і 281.5 ст. 281 ПКУ;
розміру ставки земельного податку;
нарахованої суми плати за землю.
Фізичні особи з використанням кваліфікованого електронного підпису мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Отже, для звірки даних щодо плати за землю фізичні особи (громадяни) звертаються із відповідними документами письмово або в електронній формі (через меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету) до головних управлінь ДПС в областях та м. Києві за своїм місцем реєстрації або місцем знаходження будь-якої з земельних ділянок.
Питання:
Роз’ясніть порядок запису на візит до ЦОП (електронну чергу) через вебпортал ДПС
Відповідь:
Для запису через вебпортал ДПС до електронної черги (запис в ЦОП) необхідно:
1. На головній сторінці вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua) або на субсайті відповідного територіального органу ДПС натиснути банер «Електронна черга. Запис в ЦОП», що здійснить перенаправлення до Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР) на сторінку «Попередня реєстрація в електронній черзі для отримання послуг». Натиснути кнопку «Продовжити».
2. Зареєструватися, заповнивши дані: ім’я, прізвище, електронну адресу (Email) та номер телефону. Після чого посилання для продовження запису буде відправлено на зазначену електронну адресу.
3. Перейти за посилання та обрати потрібний вид послуги (подання кореспонденції, подання звітності, отримання консультацій з питань електронних сервісів, проведення звірки даних щодо майнових податків, послуги КЕП, адміністративні та інші послуги), територіальне відділення ЦОП, зручні дату і час та натиснути на кнопку «Передати запит на реєстрацію».
Інформація про підтвердження реєстрації візиту до ЦОП (із зазначенням дати, часу й адреси ЦОП) з’являється на екрані та відправляється на електронну адресу.
Крім того, Контакт-центр ДПС (за номером 0800-501-007) здійснює запис фізичних та юридичних осіб на візит до ЦОП (електронна черга).
Довідкова інформація:
Керівник Центру обслуговування платників (ЦОП) – начальник Шосткинської ДПІ Кужельна Наргуль Рахманівна – відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (05449) 2-22-97;
Номер телефону модератора ЦОП Шосткинської ДПІ – (05449) 2-30-73.