Фахівці Сумської ДПІ щоденно надають адміністративні послуги платникам, допомогають розібратися в законодавстві та навчитися користуватися електронними сервісами. Це частина комунікаційної стратегії податкової служби, що допомагає бізнесу та громадянам краще розуміти свої податкові права та обов'язки.
Під час зустрічей особлива увага приділяється майновим податкам (на нерухомість і землю), податковій звірці та оформленню документів для отримання податкової знижки.
Податківці нагадують, що своєчасна сплата цих податків допомагає уникнути штрафів та заборгованості.
Слідуючи Національній стратегії доходів, податкова служба постійно вдосконалює свої сервіси, пропонуючи використовувати онлайн-технології для отримання адміністративних послуг. За допомогою таких інструментів, як "Електронний кабінет" та мобільний додаток "Моя податкова", можна швидко взаємодіяти з податковими органами. Ці сервіси дозволяють не лише подавати звітність та заяви, а й контролювати розрахунки з бюджетом, щоб уникнути боргу, та отримувати необхідні довідки.
Податківці наголошують, що "Електронний кабінет" та "Моя податкова" спрощують виконання податкових зобов'язань і допомагають уникнути помилок при сплаті. Через ці сервіси можна отримати податкову інформацію, переглянути повідомлення про сплату майнових податків, перевірити наявність боргу та сплатити податки прямо в бюджет.
Крім того, в Центрах обслуговування платників (ЦОПах) ви завжди можете отримати кваліфіковану практичну допомогу від податківців.
Довідково:
Адреса розташування ДПІ: площа Покровська, буд. 2, м. Суми
Контакти: керівник Центру обслуговування платників - начальник Сумської ДПІ Мелікова Валентина Миколаївна - відповідальна особа за організацію та координацію роботи за наданням адміністративних послуг, телефон (0542) 701-700
Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua
Щодо надання адміністративних послуг - модератор (0542) 701-799.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
понеділок - четвер з 09 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;
п’ятниця – з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.;
без перерви на обід;
Субота, неділя – вихідний.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете отримати консультації з податкових питань:
· Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
· Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
· Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!