Війна, що триває в Україні, не лише змінила наше життя, але й вплинула на роботу багатьох державних інституцій, в тому числі ДПС. Через бойові дії та інші фактори платникам податків не завжди можливо особисто відвідати Центри обслуговування платників (ЦОП) або Державні податкові інспекції (ДПІ) для отримання консультацій та роз'яснень.
Саме тому Головне управління ДПС у Сумській області пропонує платникам податків активно використовувати гарячі телефонні лінії установи для отримання інформації та допомоги з питань оподаткування.
Які питання можна вирішити за допомогою гарячих телефонних ліній ДПС?
Отримати інформацію про податкові ставки, терміни сплати податків, податкові пільги та інші актуальні питання оподаткування.
Дізнатися про стан розрахунку податкового зобов'язання, подання податкової декларації та інших податкових звітів.
Отримати роз'яснення щодо заповнення податкової документації.
Отримати інформацію про роботу ЦОПів та ДПІ.
Тощо…
Доводимо до вашого відома контактний номер телефону з надання адміністративних послуг – модератор ЦОПу Охтирської ДПІ (05446) 3-14-17.
Звертаємо увагу, що ви можете звернутися за допомогою з будь-якого місця, де є доступ до телефону, навіть якщо ви знаходитесь далеко від ЦОПу.
Фахівці Охтирської ДПІ завжди готові надати вам допомогу та підтримку з питань оподаткування. Використовуйте гарячі телефонні лінії установи, щоб отримати інформацію та допомогу у складні часи.
Враховуючи дію правового воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) на час оголошення повітряної тривоги на території Сумської області надання сервісних послуг центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Сумській області призупиняється.
Центр обслуговування платників Охтирської ДПІ розташований за адресою: вул. Снайпера, 3, м. Охтирка, Сумська область, 42704.
Також нагадуємо графік прийому платників податків в ЦОПі Охтирської ДПІ щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану:
Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.
Акцентуємо, що ваші листи (заяви, звернення, скарги тощо) ви можете направи на електронну адресу установи: sumy.official@tax.gov.ua та поштову адресу: 40009, м. Суми, вул. Іллінська, буд. 13.