Умови воєнного стану не є перешкодою для податкових працівників Середино-Будської територіальної громади забезпечувати якісне надання адміністративних послуг жителям громади.
Так, 11 квітня 2024 року начальник Середино-Будської державної податкової інспекції (ДПІ), Жанна Родишевцева, провела зустріч з платниками податків громади, під час якої надавала практичні консультації з питань оподаткування.
Під час цієї зустрічі платники податків були детально ознайомлені з інформаційними ресурсами, які сьогодні надає податкова служба, а також були проінструктовані, як в умовах воєнного стану можна ефективно розв'язувати податкові питання онлайн.
Попри виклики, які ставлять складні часи, податківці Середино-Будської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області забезпечують платників податків доступом до необхідної інформації та консультаційно-інформаційної підтримки. Це ще один приклад того, як державні служби продовжують працювати на користь громадян та бізнесу, навіть у найважчі часи.
Як зазначає Жанна Родишевцева, керівництво та команда Середино-Будської ДПІ віддані меті забезпечити ефективне та доступне оподаткування для усіх платників податків у громаді, незалежно від обставин.
ДОВІДКОВО:
На підставі Закону України від 02 травня 2023 року № 3057-IX «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та з метою збереження життя і здоров’я працівників з 13 вересня 2023 року надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану здійснюється Середино-Будською ДПІ ГУ ДПС у Сумській області за адресою: м. Шостка, вул. Знаменська, буд. 2
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану
Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв до 16 год. 00 хв
Субота, неділя – вихідний.
Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.
Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.
Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.
Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.
Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.
Під час повітряної тривоги ви можете:
Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе!