За період з 01.09.2019 по 31.12.2019 до сервісу «Пульс» на розгляд від суб’єктів господарювання Сумської області надійшло 21 звернення по податковому напрямку.
Із загальної кількості 7 звернень було направлено на розгляд до Головного управління ДПС у Сумській області, 14 звернень розглядалося структурними підрозділами ДПС України.
Відповідно до тематики звернення по податковому напрямку поділяються таким чином:
щодо нарахувань в ІКП – 6 звернень,
проблеми при реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 4 звернення,
щодо системи електронного адміністрування ПДВ – 3 звернення,
система електронного адміністрування реалізації пального – 3 звернення,
невідповідність даних Витягу – 2 звернення,
щодо отримання адміністративних послуг – 1 звернення,
щодо ненадання відповіді на усні або письмові звернення – 1 звернення,
щодо проблем по роботі електронного кабінету – 1 звернення..
Звернення що надійшли на сервіс «Пульс» та направлені на розгляд до Головного управління ДПС у Сумській області розглянуто своєчасно та якісно.