У Головному управлінні ДПС у Сумській області управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються 8 адміністративних послуг, контроль та координацію за якими покладено на управління податкових сервісів.
Так, за січень – липень 2024 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 51 482 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг, відповідальність за надання яких покладено на управління податкових сервісів та ДПІ.
За вказаний період платникам податків надано посадовими особами управління податкових сервісів та ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області 48 291 адміністративні послуги, у тому числі 34 550 через центри обслуговування платників та 40590 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 2 161 зверненнями, в середньому органами ДПС області щоденно надається 322 адміністративні послуги, у т. ч. 226 – через ЦОП.
Адміністративні послуги управлінням податкових сервісів та ДПІ надаються щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 294 або 59,4 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про джерела та суму нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору (15 162 або 30,8 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (2 104 або 4,3 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (1 059 або 2,1 відс.);
реєстрації розрахункових книжок (1 030 або 2,1 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (361 або 0,7 відс.);
реєстрація платника податку на додану вартість (218 або 0,5 відс.);
внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (63 або 0,1 відс.).
Всього залучено до роботи у ЦОП та ДПІ, де ЦОП не створено, 50 працівників Головного управління ДПС у Сумській області.