Станом на 01.04.2023 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 25 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 2 запити (8,00 відс.) від юридичних осіб та 23 запити (92,00 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації щодо:
копій розпорядчих документів на підставі яких утворено ЦОП Кролевецької ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області, копії посвідчення та біометричних даних керівництва зазначеного структурного підрозділу;
займаних посад за період роботи в податкових органах окремих колишніх працівників;
вакантних посад у Головному управління ДПС у Сумській області за період лютий-березень 2023 року;
виплати щомісячних додаткових видів грошового забезпечення та премій;
виконання судових рішень та надання копії кошторису Головного управління ДПС у Сумській області на 2023 рік;
реєстрації окремих платників податків;
штрафів, які обліковуються в Електронному кабінеті платника податків;
надання копії листа Міністерства фінансів України стосовно порядку сплати земельного податку;
закупівлі адвокатських та/чи юридичних послуг Головним управлінням ДПС у Сумській області;
сплати окремими підприємствами до міського бюджету податків за користування земельними ділянками;
надання копій документів, на підставі яких прийнято податкові повідомлення-рішення стосовно окремих платників податків;
надання бланків документів для оформлення податкової знижки, тощо.
За результатами розгляду запитів: 19 – задоволено повністю або частково, 3 - відмовлено у задоволенні, 3 - направлено для розгляду за належністю.