За січень – листопад 2022 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 76 875 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.
За вказаний період платникам податків надано 71 805 адміністративних послуг, у тому числі 52 475 через центри обслуговування платників та 18 552 в електронній формі, у наданні послуг відмовлено за 5 070 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 357 адміністративних послуг, у т. ч. 261 – через ЦОП.
Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:
видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 559 або 41,2 відс.);
видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (8 901 або 12,4 відс.);
надання витягу з реєстру платників єдиного податку (7 828 або 10,9 відс.);
реєстрації платника єдиного податку (7 539 або 10,5 відс.);
реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 046 або 4,2 відс.);
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (2 928 або 4,1 відс.);
реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (2 616 або 3,6 відс.)
видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 032 або 2,8 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 741 або 2,4 відс.);
видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 405 або 2,0 відс.);
реєстрація розрахункових книжок (1 059 або 1,5 відс).