Станом на 01.12.2022 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 36 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 14 запитів (38,89 відс.) від юридичних осіб та 22 запити (61,11 відс.) від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації щодо:
розпорядчих, установчих документів ГУ ДПС у Сумській області та їх копій, копій посадових інструкцій окремих посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області;
копій документів, які підтверджують нарахування податкових зобов’язань окремим платникам податків;
підстав нарахування податку за землю окремим платникам податків;
копій документів, створених за результатами перевірок суб’єктів господарювання (акти перевірок, у тому числі податкові повідомлення-рішення та інші);
підстав анулювання у 2022 році реєстрації платниками єдиного податку четвертої групи окремих платників податків;
кількості платників ПДВ, відносно яких, регіональною комісією прийнято рішення про відповідність/невідповідність критеріям ризиковості платника ПДВ,
документального підтвердження про погашення податкового боргу окремими суб’єктами господарювання;
чисельності працівників підприємства;
перерозподілу кошторисних призначень,
вакантних посад в структурних підрозділах ГУ, тощо.
За результатами розгляду запитів: 29 - задоволено повністю або частково, 5 - відмовлено у задоволенні, 2 – направлено для розгляду за належністю.