Станом на 01.05.2022 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 5 запитів на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло: 2 запити (40,0 відс.) від юридичних осіб та 3 запити (60,0 відс.) – від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації щодо:
документів, які регламентують діяльність комісії з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі Головного управління ДПС у Сумській області;
копії згоди на обробку персональних даних фізичної особи;
рахунків підприємств, які надають комунальні послуги;
завірених копій документів про направлення вимоги про сплату податкового боргу тощо.
За результатами розгляду 2 запити були задоволені повністю або частково, по 3 запитам відмовлено у наданні інформації з урахуванням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».