Станом на 01.01.2022 до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 122 запити на отримання публічної інформації.
Із загальної кількості надійшло 24 запити (19,7 відс.) від юридичних осіб та 98 запитів (80,3 відс.) – від фізичних осіб.
За тематикою запити стосувались надання інформації щодо:
розпорядчих, установчих документів ГУ ДПС у Сумській області та їх копій, копій посадових інструкцій окремих посадових осіб ГУ ДПС у Сумській області;
копій документів, що підтверджують наявність податкового боргу по єдиному соціальному внеску, земельному податку, тощо;
нарахування та сплати рентних платежів, плати за землю, екологічного податку окремими платниками податків області;
декларування доходів, сплати єдиного податку, єдиного соціального внеску окремими платниками податків області;
копій документів, які підтверджують нарахування податкових зобов’язань;
копій документів, створених за результатами перевірок суб’єктів господарювання (акти перевірок, у тому числі податкові повідомлення-рішення, тощо.);
реєстрації платників податків в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та наявності реєстраційного номеру облікової картки платника податків;
дати взяття на облік окремих платників податків області;
переліку контрагентів, видів операцій з ними та періоду, протягом якого окремі підприємтва перебувають в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості.
рахунків для сплати податків та кодів КОАТУУ;
надходжень за користування земельними ділянками комунальної власності;
кількості громадян, які задекларували у 2021 році доходи в сумі понад 1 млн. грн.;
пакету документів необхідних для працевлаштування;
надання копій фінансової звітності окремих підприємств;
відомостей про оборот коштів, прибуток та виплату дивідендів окремих підприємств;
системи оподаткування окремих платників податків тощо.
За наслідками розгляду 96 запитів були задоволені повністю або частково, по 24 запитах відмовлено, 2 запити переслано на виконання за належністю.