Головне управління ДПС
у Сумській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про надання адміністративних послуг станом на 01.10.2021

, опубліковано 11 жовтня 2021 о 11:12

За січень – вересень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 99 442 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 99 070 адміністративних послуг, у тому числі 62 400 через центри обслуговування платників, у наданні послуг відмовлено за 372 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 532 адміністративні послуги, у т. ч. 335 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (35 434 або 35,8 відс.);

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (29 840 або 30,1 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (8760 або 8,8 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (7 456 або 7,5 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 858 або 3,9 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи ( 3 366 або 3,4 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 820 або 1,8 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 410 або 1,4 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 41 працівник Головного управління ДПС у Сумській області.