Головне управління ДПС
у Сумській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про надання адміністративних послуг станом на 01.09.2021

, опубліковано 14 вересня 2021 о 09:17

За січень – серпень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 88 519 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 88 205 адміністративних послуг, у тому числі 55 805 через центри обслуговування платників, у наданні послуг відмовлено за 314 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 538 адміністративних послуг, у т. ч. 340 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (30 603 або 34,7 відс.);

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (28 313 або 32,1 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (7 644 або 8,7 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (6 494 або 7,4 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 449 або 3,9 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 971 або 3,4 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 641 або 1,9 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 260 або 1,4 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 41 працівник податкових інспекцій області.