Головне управління ДПС
у Сумській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про надання адміністративних послуг станом на 01.08.2021

, опубліковано 13 серпня 2021 о 14:03

За січень – липень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 78 596 звернень від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 78 313 адміністративні послуги, у тому числі 49 557 через центри обслуговування платників, у наданні послуг відмовлено за 283 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 548 адміністративних послуг, у т. ч. 347 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (27 006 або 34,5 відс.);

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (25 443 або 32,5 відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (5 820 або 8,7 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (58 684 5 або 7,5 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (3 057 або 3,9 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (2 590 або 3,3 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (1 471 або 1,9 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (1 136 або 1,4 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 41 працівник податкових інспекцій області.