Головне управління ДПС
у Сумській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Про надання адміністративних послуг станом на 01.05.2021

, опубліковано 18 травня 2021 о 16:20

За січень – квітень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 48 851 звернення від платників податків щодо отримання адміністративних послуг.

За вказаний період платникам податків надано 48 654 адміністративні послуги, у тому числі 28 874 через центри обслуговування платників, у наданні послуг відмовлено за 197 зверненнями. У середньому органами ДПС області щоденно надається 586 адміністративних послуг, у т. ч. 348 – через ЦОП.

Найбільша кількість адміністративних послуг надається щодо:

видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків (21 247 або 43,7 відс.);

видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (13 296 або 27,3відс.);

надання витягу з реєстру платників єдиного податку (3 753 або 7,7 відс.);

реєстрації платника єдиного податку (3 482 або 7,1 відс.);

реєстрації книг обліку розрахункових операцій (1 690 або 3,5 відс.);

видачі довідки про відсутність заборгованості платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (1 574 або 3,2 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями (704 або

1,4 відс.);

реєстрації реєстратора розрахункових операцій (688 або 1,4 відс.);

видачі ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами (621 або 1,3 відс.).

Всього залучено до роботи у ЦОП 42 працівники податкових інспекцій області.