Головне управління ДПС
у Сумській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Представники НАЗК інформують, що завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів

, опубліковано 21 січня 2021 о 17:03

Представники НАЗК інформують, що завдяки модернізації для входу до Реєстру декларацій можна використовувати відразу декілька електронних підписів.

Завдяки модернізації Реєстр декларацій, яку НАЗК забезпечило у 2020 році, суб’єктам декларування не потрібно витрачати додатковий час для зміни кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Зараз можливо використовувати декілька КЕП для входу до Реєстру за умови, якщо під час формування підписів не змінювалися ідентифікаційні дані декларанта. Серед таких даних: прізвище, ім’я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків. 

Якщо ваші ідентифікаційні дані у КЕП все ж таки змінилися, для входу до Реєстру декларацій достатньо виконати кілька простих кроків:

  1. Зайдіть на сторінку входу до Реєстру  https://portal.nazk.gov.ua/login і скористайтеся посиланням «Я змінив свій особистий ключ». 
  2. У полі «Електронна поштова скринька, зазначена в Реєстрі», вкажіть електронну адресу, зазначену у вашому персональному електронному кабінеті та натисніть кнопку «Вислати код для відновлення».
  3. Зайдіть у поштову скриньку та знайдіть лист «Зміна кваліфікованого електронного підпису (КЕП) у Єдиному державному реєстрі декларацій». Для зміни КЕП перейдіть за посиланням. 
  4. Перейшовши за посиланням, на сторінці зміни кваліфікованого електронного підпису оберіть кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП), новий особистий ключ, зазначте пароль від нього та натисніть кнопку «Змінити кваліфікований електронний підпис (КЕП)».