Головне управління ДПС у Сумській області інформує громадськість про результати розгляду запитів на отримання публічної інформації.
Станом на 01 вересня 2025 року до управління надійшов 101 запит.
від юридичних осіб – 31 запит (30,7%);
від фізичних осіб – 70 запитів (69,3%).
Тематика запитів
Найчастіше заявники зверталися з питаннями щодо:
підтвердження знищення заяв форми 1-ДР;
кадрових документів (накази про призначення, переведення, інформація про перебування на лікарняному тощо);
скасування реєстрації та знищення даних у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;
бронювання військовозобов’язаних;
надання витягів з ЄДРПОУ та реєстраційних документів;
довідок про сплату ЄСВ у попередні роки;
відшкодування ПДВ та актів перевірок;
застосування спрощеної системи оподаткування;
судових витрат у 2024 році;
кількості основних платників податків – юридичних осіб;
змін у кількості сільгоспвиробників та податкових надходженнях;
підстав нарахування мінімального податкового зобов’язання (МПЗ);
інформації про боржників із сумою понад 1 млн грн;
виконання наказів ДПС, реквізитів бюджетних рахунків, діяльності окремих підприємців;
фактів корупційних правопорушень працівників, процедур «очищення влади» та наявності вакантних посад.
Результати розгляду
За результатами опрацювання:
84 запити – задоволено (повністю або частково);
11 запитів – відмовлено у задоволенні;
2 запити – перенаправлено за належністю;
4 запити – перебувають на виконанні (термін розгляду ще не настав).
Головне управління ДПС у Сумській області продовжує забезпечувати відкритість та прозорість своєї діяльності, гарантуючи кожному громадянину право на доступ до публічної інформації.
sumy.publicinfo@tax.gov.ua - для запитів на публічну інформацію