З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.
У I кварталі 2025 року до ГУ ДПС надійшло 56 письмових звернень, що на 10 більше ніж за відповідний період 2024 року (46), із них: 45 заяв (80,4 відс.), 8 скарг (14,3 відс.) та 3 пропозицій (5,3 відсотка).
За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – березні 2025 року є:
контрольно-перевірочна робота – 11 письмових звернення (19,6 відс.);
місцеві податки – 11 письмових звернень (19,6 відс.);
місцеві податки – 8 письмових звернень (12,4 відс.);
інформування про ухилення від сплати податків – 5 письмових звернень (8,9 відс.);
інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 4 письмових звернення (7,1 відс.);
аграрна політика і земельні відносини – 3 письмових звернення (5,4 відс.);
реєстрація та облік платників податків – 2 письмових звернення (3,6 відс.),
тощо.
Протягом I кварталу 2025 року розглянуто 51 звернення. Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). На виконанні залишається 5 звернень (термін не настав на кінець поточного періоду).
У тому числі надійшло 8 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду всіх скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства. Порушення термінів розгляду скарг не допускалось.
За I квартал 2025 року надійшло 4 колективних (від 30 осіб), 3 повторних, 1 дублетне, 1 неодноразове та 2 анонімних звернень. Масових звернень не надходило.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.