Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Головне управління ДПС у Сумській області

, опубліковано 13 квітня 2023 о 12:50

 Головне управління ДПС у Сумській області

Адреса:  вул. Іллінська, буд. 13, м. Суми, Сумська область, 40009

Схема проїзду з автовокзалу

тролейбуси №1 та 5 та маршрутне таксі № 15 до зупинки «магазин «Рона»

Схема проїзду із залізничного вокзалу

маршрутні таксі № 10, № 55 до зупинки «магазин «Рона»

Місця паркування та під’їздні шляхи знаходяться на вул. Садовій

 Контакти:

Особа відповідальна за координацію та контроль за наданням адміністративних послуг: заступник начальника Головного управління ДПС у Сумській області МАЗУРЕНКО Олексі Володимирович (0542) 68-50-20.

Електронна пошта: sumy.official@tax.gov.ua

Приймальня громадян: телефон (0542) 68 50 48

Публічна інформація: телефон (0542) 68 50 48, факс (0542) 68-50-20

запити на публічну інформацію в електронному вигляді надсилати на поштову скриньку sumy.public@tax.gov.ua  (тимчасово обмежено роботу)

Письмові звернення громадян та запити на публічну інформацію надсилати за адресою: 40009 м.Суми, вул.Іллінська, буд. 13 або особисто за вказаною адресою.

Поштова скринька для подання громадянами письмових звернень в електронному вигляді  sumy.gu18zvernennya@tax.gov.ua (тимчасово обмежено роботу)

У зв’язку з введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022 (із змінами та доповненнями) та з метою мінімізації кіберзагроз, тимчасово обмежено роботу спеціальних електронних поштових скриньок Головного управління ДПС у Сумській області, призначених для надсилання звернень громадян та запитів на отримання інформації (sumy.gu18zvernennya@tax.gov.ua, sumy.public@tax.gov.ua).

Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг на період воєнного стану

Понеділок – п’ятниця: з 09 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.

Субота, неділя – вихідний.

Графік прийому платників податків щодо надання адміністративних та інших сервісних послуг може змінюватися залежно від сигналів тривоги та загострення ситуації щодо воєнних дій на території Сумської області.

РЕЖИМ РОБОТИ:

понеділок – четвер з 08 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.;

п’ятниця – з 08 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.;

перерва на обід – з 12 год. до 12. год. 45 хв.;

вихідні дні – субота та неділя.

Перелік адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у Сумській області

 

Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.

Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.

Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.

Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

Під час повітряної тривоги ви можете:

Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
 
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!