Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сумські податківці інформували як отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО

опубліковано 10 квітня 2024 о 08:27

На прохання відвідувача Сумської ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області  фахівці податкової служби проінформували щодо порядку отримання громадянами України документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб (ДРФО) платників податків. 

Для початку повідомили, що реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) – це цифровий код, необхідний кожному платнику податків для обліку в податкових органах.

Протягом усього життя, РНОКПП (ІПН) не змінюється (крім випадків пов’язаних з релігійними переконаннями).  Будь-яка фізична особа, незалежно від віку і від того, чи є резидентом, може безплатно отримати РНОКПП (ІПН).

Для отримання довідки потрібно надати необхідні документи, а саме:

    Для повнолітнього громадянина України:

      - облікова картка відповідно до форми № 1ДР (вона ж є заявою);

      - паспорт (копія) або інший документ, здатний засвідчити особу (прізвище, ім’я, по батькові, дату і місце народження, місце проживання, громадянство).

      Для підтвердження факту внутрішнього переміщення така особа подає довідку про взяття на облік ВПО.

    Для дитини (подаються батьками, опікуном):

      - облікова картка відповідно до форми № 1ДР (вона ж є заявою);

      - копія паспорта одного з батьків (опікуна);

      - копія свідоцтва про народження дитини.                   

У випадку, якщо документи подаються опікуном, необхідно додати рішення про встановлення опіки.

У разі необхідності повторного отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізична особа – платник податків подає до контролюючого органу заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР.

Заява за ф. № 5ДР стосовно малолітньої особи (до 14 років) подається одним з батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності документа, що посвідчує його особу, та свідоцтва про народження дитини.

Під час повітряної тривоги надання сервісних послуг у центрах обслуговування платників (ЦОП) та ДПІ, де ЦОП не створено, тимчасово призупиняється.

Це робиться з метою забезпечення безпеки як платників податків, так і наших працівників.

Відновлення роботи ЦОП/ДПІ відбувається протягом декількох хвилин після закінчення повітряної тривоги.

Просимо з розумінням поставитися до тимчасових незручностей.

Під час повітряної тривоги ви можете:

Отримати консультації з податкових питань:
Вебсайт ДПС: https://tax.gov.ua/
Facebook-Messenger: https://www.facebook.com/tax.sumy
Електронні сервіси податкової
 
Звернутися до ЦОП/ДПІ після закінчення повітряної тривоги.
Дякуємо за розуміння!

Бережіть себе!