Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень – березень 2024 року

опубліковано 05 квітня 2024 о 12:36

З метою надання високоякісних послуг громадянам України, забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Сумській області (далі – ГУ ДПС) постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи та здійснюються заходи організаційного, інформаційного та аналітичного характеру, спрямовані на удосконалення цієї роботи.

У I кварталі 2024 року до ГУ ДПС у Сумській області надійшло 46 письмових звернень, що на 5 звернень менше ніж за відповідний період 2023 року (51), із них: 40 заяв (86,9 відс.), 6 скарг (13,0 відс.).

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими у січні – березні 2024 року є:

контрольно-перевірочна робота – 9 письмових звернень (19,6 відс.);

відмова в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 9 письмових звернень (19,6 відс.) ;

місцеві податки – 4 письмових звернення (8,7 відс.);

аграрна політика і земельні відносини – 4 письмових звернення (8,7 відс.);

інформування про ухилення від сплати податків – 3 письмових звернення (6,5 відс.);

реєстрація та облік платників податків – 2 письмових звернення (4,3 відс.);

інші питання, що належать до компетенції органів ДПС – 3 письмових звернення (6,5 відс.), тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). 

Усього протягом I кварталу 2024 року розглянуто 38 звернень. Відповіді на всі розглянуті звернення надано без порушення термінів. На виконанні залишається (термін не настав) 8 звернень.

Разом з тим надійшло 6 скарг, які не підтвердились. За результатами розгляду 4 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства, по 2 скаргах термін виконання ще не настав. Порушення термінів їх розгляду не допускалось.

За I квартал 2024 року надійшло 2 колективних звернення від 11 осіб, 1 повторне та 3 дублетних звернення.

Анонімних, неодноразових та масових звернень не надходило.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.