Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень – вересень 2021 року

, опубліковано 13 жовтня 2021 о 14:58

За січень-вересень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 206 письмових звернень громадян. 202 заяви (98 відс.), 4 скарги (2 відсотка). Пропозиції за звітний період не надходили.

За змістом основних питань, що порушують громадяни, з податкового напрямку, найчастішими є:

  • інформування про ухилення від сплати податків – 30 письмових звернень (14,6 відс.);
  • контрольно-перевірочна робота – 36 письмових звернень (17,5 відс.);
  • єдиний соціальний внесок – 25 письмових звернень (12,1 відс.)
  • реєстрація та облік платників податків – 17 (8,25 відс.) тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-вересня 2021 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.

В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 4 скарги.

За результатами розгляду 4 скарг надано роз’яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

Відповідь на скарги надана своєчасно. Порушення термінів розгляду не допускалось.

За січень-вересень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 7 колективних звернень від 23 осіб, 5 неодноразових та 3 повторних звернення.

Масових звернень не надходило.

Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.