Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень - березень 2021 року

, опубліковано 05 квітня 2021 о 08:57

За січень-березень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 73 письмових звернення громадян, що на 39 звернень більше ніж в аналогічному періоді минулого року (39 звернень), із них 73 заяви (100,0 відс.), скарги та пропозиції за звітний період не надходили.

За змістом основних питань з податкового напрямку, що порушують громадяни, найчастішими є:

  • · єдиний соціальний внесок – 14 письмових звернень (19,2 відс.);
  • · контрольно-перевірочна робота – 13 письмових звернень (17,8 відс.);
  • · питання працевлаштування в органах ДПС та заробітної плати – 10 письмових звернень (13,7 відс.);
  • · інформування про ухилення від сплати податків – 5 письмових звернень (6,8 відс.) тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-березня 2021 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.

В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області скарги не надходили.

За січень-березень 2021 року до Головного управління ДПС у Сумській області  надійшло 1 колективне звернення від 3 осіб (1,4 відс.), 2 неодноразових (2,7 відс.), 4 дублетних (5,5 відс.) та 2 повторних звернення (2,7 відсотка).

Масових звернень не надходило.

Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.