Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян за січень - грудень 2020 року

, опубліковано 06 січня 2021 о 12:47

За січень-грудень 2020 року до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 227 письмових звернень громадян. 224 заяви (98,7 відс.), 3 скарги (1,3 відсотка). Пропозиції за звітний період не надходили.

За змістом основних питань, що порушують громадяни, з податкового напрямку, найчастішими є:

  • інформування про ухилення від сплати податків – 42 письмових звернення (18,5 відс.);
  • контрольно-перевірочна робота – 30 письмових звернень (13,2 відс.);
  • єдиний соціальний внесок – 29 письмових звернень (12,8 відс.) тощо.

Відповіді на звернення надані у строки, визначені ст. 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами). Порушення термінів розгляду звернень громадян протягом січня-грудня 2020 року посадовими особами Головного управління ДПС у Сумській області не допускались.

В звітному періоді до Головного управління ДПС у Сумській області надійшло 3 скарги.

За результатами розгляду 3 скарг надано роз’яснення відповідно вимог діючого законодавства.

Відповідь на скарги надана своєчасно. Порушення термінів не допускалось.

За січень-грудень 2020 року до Головного управління ДПС у Сумській області та підпорядкованих ДПІ надійшло 2 колективних звернення від 8 осіб, 6 неодноразових та 5 повторних звернень.

Питома вага колективних звернень відповідно до загальної кількості звернень у звітному періоді складає 0,9 відсотка.

Масових звернень не надходило.

Від соціально незахищених категорій громадян (одиноких матерів, інвалідів Великої Вітчизняної війни, багатодітних родин, дітей-інвалідів, «дітей війни», Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці та ін.) звернень не надходило.